Friday, September 11, 2009

hiiii



Assalammualaikum...

Salam sejahtera dari saya, syida..

Diharap para pembaca berada dalam keadaan sihat sejahtera tidak kira berada dimana sekali pun..

Sudah lama saya tidak menulis di dalam internet..mungkin kerana kekangan masa dan kekurangan kemudahan untuk menulis.Itu dulu, sekarang tidak lagi..InsyaAllah, dengan ada nya kemudahan yang disediakan , saya akan cuba mencari masa untuk menulis di blog ni.

Selalunya, saya banyak menulis mengenai perkembangan semasa tidak kira apa sekali pun isu samada politik, hal ehwal negara , hiburan dan lain-lain. Diharap dengan adanya blog ni saya dapat berkongsi pengetahuan dengan pembaca semua.

Dengan ini, saya mengalu - alukan sebarang komen yang membina yang boleh meningkatkan kreativiti penulisan saya, insyaAllah.

Sambutlah salam mesra dari saya,

syida da brutal girl

12 september 2009

No comments:

Post a Comment