Monday, January 6, 2014

tk dan aku part 3

pergghh lama betol tak menulis


alamak....!!!...


Assalammualaikum W.B.T

HIIIIII


ya Allah...lama btol tak update blog ni... sawang pon makin banyak...last entry TK DAN AKU PART 2 kan??... hahaha... k..nak sambung... aku bwk tk ni balik masa pilhanraya umum negara... di sebabkan dia ni tak balik mengundi which was tambang flght yg mahal..so aku amik kesempatan culik dia balik ke kg... dari kl kami gerak agak malam jgk la... amik opah..opah pon 1st time jmpa dia ni..tp nasib baik opah aku ni mmg ramah n happening...tak kekok lsg tk ngan opah..k.. kami sampai kat taiping dlm pukul 1 jgk..tu pon lepas aku amik alih drive dari ipoh v-point ..korang yg kenal aku tau la aku bwk kete mcmana kan..tak main dah 2 angka... tk diam jer...dia tau awek ni mmg brutal klu bawak kete..hahaha... sampai2 jer tk tak sempat jmpa ayah sbb ayah dah tido.. so mak aku da siapkan tmpat tido dia..aku mcm biasala..landing dlm bilik sendiri..

pagi2 ayah aku da bangun .. yg peliknya si tk ni pon mcm tak tido jer.. bila ayah aku kat luar...minum kopi, aku rasa time ni la masa yg terbaik nk kenalkan tk.. masa tu berdebar2 jgklah..yolah..aku mana tau expectation ayah aku mcmana..buatnya dia tu tak suka mau haru jgk..huhuhu.. tp lepas di perkenalkan, aku terus masuk umah...dlm hati aku dok doa...pandai2 la ko tk..ngorat ayah aku tu... tetiba... "HAHAHAHA".... gelak besar bapak aku kat luar tu... dah kenapa pulak orang tua tu... rupanya mereka ni mmg sekepala.. sambil2 isap rokok (yg ni jer pon da wat bapak aku suka kat tk sbb dah ada geng merokok sekali) ntah apa benda ntah derang sembang2 sampai berdekah ayah... pastu ayah kne jalankan tugas dia kat pusat pengundian... Alhamdulillah...3 hari tk kat kg dan berkenalan ngan ahli keluarga...dia diterima sebaiknya...lega sgt...
 Next level adalah sesi perkenalan aku plak kepada keluarga tk di saratok sarawak...apa yg terjadi??...nntikan update seterusnya



ni terjadi bila tk berhajat benar nk kupas kelapa guna alat tu..1st time dok kg 

bila bakal mentua buat laksa..


No comments:

Post a Comment