Tuesday, October 22, 2013

aku dan TK -part 2

assalammualaikum w.b.t


ni aku nak sambung kisah kami berdua..

bila aku nk bwk mamat ni ke puchong...dlm hati aku ni dok pikir...jgn la famili aku wat hal dpn dia..igtkan ada family aku ngan pak uda jer...sekali ng n family mak jang aku dan anak2nya pon ada...ok la..xde la tk ni rasa janggal sgt... di sebabkan abg aku ngan tk ni ada perangai yg sama -pendiam....so mereka ni xdela nk bbual sgt...soklan 1st dari mak aku msa nmpak aku ialah: "ni yang mana satu?"...haihh...mak aku ni igt aku ada byk skandal ker?....hihihi...nasib baikla ada pak uda yg tukang cover...bila da makan2 sume n nk balik...aku pn jumpa mak..tnya mak mcmna ngan tk... "ok....janji mau hormat kamu...hormat mak ayah , hormat kuarga kita n kuarga dia"..... tu ayat approval mak aku...fyi mak aku ni jenis yg cerewet skit bila smpai bab2 psgan anak2 tp so far alhmdulillah kami bdua (aku ngan abg) di permudahkn jln tmbhan mcm aku ni org jauh...bkn semnnjung...bila mak aku da bg approval mcm tu apa yg aku bley ckp, 50%hati aku dah kat dia...tp mak aku nasihtkn agar dipertemukan ngan wali besar aku yakni ayah aku..

kali kedua mak aku di pertemukan ngan mak aku bila kami amik mak aku kt hentian kajang...bwk mak aku g mkn...disbbkn famili kami ni jenis speed mkn yg agak laju, dan tk ni jenis yg sopan santun...boley mak aku ckp mcm ni "lemah gemalainya anak org ni makan...kesian kne buli ngan anak aku"    hahaha...masa tunaku boleh gelak jer la..

misi aku nk temukan tk ngan ayah aku di buat masa pilihanraya yg ke 13....nk tau mcmna citenyer?...nntibaku smbg lg yea...


btw harinibadalah harin yg ke 24 hari bergelar tunangan tk...dan kami ada lg 59 utk diijabkabulkn....x sangka kan?

No comments:

Post a Comment