Wednesday, November 24, 2010

tengok wayang


Assalammualaikum...

harini aku ada masa skit nak menulis...sbbnyer petang nanti ada meeting plak..

K, harini aku nak cerita, aku buat perkara yang aku pertama kali nak buat..tengok wayang tu da biasa, tapi tengok wayang 2 kali dalam seminggu memang gila....malam ni aku nak tgk Disney : Tangled Rapunzel..next day plak Harry Potter and the deathly Hallows part 1. Dah la minggu ni and next week jadual aku penuh dengan peperiksaan jer.

Tangled Rapunzel , dah lama da aku mengidam nak tengok cite nih..da banyak versi rapunzel yang aku da tengok. Yang lain tu mcam serius jer cite nyer..kali ni disney buat lain dari yang lain. Pelakon alih suara pula yang top2 plak tuh..Chuck (ZacheryLevi), Mandy More, Donna Murphy dan ramai lagi. Dah berulang kali aku tengok trailer..hampir setiap hari...Saban hari mengira bila la cite ni nak kluar. Tengok trailer pun aku boleh gelak terbahak- bahak lagi la klu aku tengok movie dia sendiri. adoyai~~~...animation dia pulak memang cantik..tapi klu nak puas hati aku kene la tgk cite nih dalam 3D tapi malang sekali, gaji dah kluar awal, so aku kene la berjimat cermat skit. Untuk pengetahuan korang, aku ni boleh la dikatakan die hard fan disney punyer filem. Macam dulu, aku da tengok Enchanted. Pastu aku beli CDnyer..Sbb cite dia ni kan fairy tale. Sapa yang tak suka ngan cerita fairy tale kan??..InsyaAllah, klu aku tak puas tgk wayang, aku akan beli cd nya mcm yang selalu aku buat.



Harry Potter and the deathly Hallows part 1 ni plak ada la movie bersiri yang diminati oleh Housemates aku, kak faiz..Dia ni bukan setakat minat filem, malah dia da habis pun baca novel si Harry Potter ni.Orang kata mmg kipas mati Harry Potter la. S0, dia pun ajak la aku g tengok cite ni. aku rasa y not aku g tengok kan. Paling last yang aku tengok harry potter punyer filem yang second tuh..lepas tu aku da tak ikuti da cite dia.Pastu yang baru2 ni kak faiz ni boleh buka balik semua DVD Harry Potter kat Laptop dia. Aku pun apa lagi , layan jer la.Takut nanti tgk wayang aku blur2 plak..lepas tu sibuk la tanya tu siapa ni siapa. terganggu plak orang nak concerntrate nak tgk. So, esok malam lepas aku habis exam aku layan Harry potter.








No comments:

Post a Comment